martes, 7 de julio de 2009

PLACA DE L'HEURA a Sant LLorenç del Munt

Anàvem de camí cap a la Sibèria a buscar ombreta bona, però com que el dia estava encapotat i fresquet hem optat a parar en aquest sector. Quin bo que dóna escalar amb fresqueta que tanta xuxuflú ja està provocant manca de motivació.

Primer, a la dreta a la Pared Blanca, hem fet Les braves patates no piquen sense suc, un 6b+ de fisura molt guapo. Si continuem hi ha un pas de bloc, on cal aguantar-se d'un parell de romakos (7a+).

Aqui el Carlos a mitja fisura:





Després em poso a la Cabernet Sauvignon 7b, on fallo al crux. Controlo el tema i la faig al segon pegue. La via no està mal, però és un pas a bloc i una arribada rara a la reunió.
El Carlos es motiva i es monta la Clave Omega 6c, una via hiperclàssica i diu que és molt guapa. La via arrenca de d'alt d'un tronc mort i es veu bastant hidràulica. Aqui el teniu a mitja via:




Jo em poso als Ignorants 7b+, via molt guapa amb un primer tram més aviat atlètic sobre canto. Després una zona de tràmit amb algun passet suelto i un final amb un crux sobre regles. La trobo molt pintadeta de blanc i vaig seguint els rastres de pas sense fallar. Huuurra!!! En el sector hi ha mogollón de 7b i 7b+ que fan molt bona pinta esperant pròxmies visites.

Per últim anem als Districtes, a visitar la meva amiga "No hi ha limit" que segueix tant antipàtica com sempre i m'escup de nou!

2 comentarios:

PGB dijo...

Anims amb la No hi ha limit bou! Cada intent t'apropa més a l'encadene ;)

Què tal de canto és el L1 de les braves patates?
La Clave... a veure si m'apropo a provar-la de nou!

robert dijo...

El 6b+, és una fisura amb canto. L'arribada a la reunió té una mica de pila però és pot muntar perfectament. La Clave és veu molt guapa i tocada!
Als Districtes seguirem insistint...