domingo, 5 de diciembre de 2010

Komando entrecot, la nova al Vermell del Xincarró

La sorprenent primera actuació de la Xinita, http://huuurra.blogspot.com/2010/10/la-xinita-7a-la-nova-al-totxo-de-la.html, li auguraba un bon futur perforador. Però goiteu que em va passar en motiu de la seva segona actuació. Tenia una línia clitxada a l'esquerra de la Sidonie, al solicitat Vermell del Xincarró.

Total que un dia em poso mans a l'obra i a l'hora de posar la reunió, la Xinita va començar a fer l'indio. La màquina semblava que havia dit prou. Primer em va petar la peça del seguro del accelerador. Alli penjat com un xoriç vaig aconseguir tibar del cable de forma manual, eso no es un problema. Amb la reunió posada, se'm desafluixa el arranque manual del cos de la màquina. Descobreixo una nova posició d'arrancada en posició invertida que encara em permet de continuar currant. Eso tampoco es un problema. I per acabar-ho de rematar, al final em salta tot el sistema de portabroques. L'acte reflex sols m'ha permes capturar al vol la broca! I la resta a tomar pel cul.

Ho haveu vist, ara si que ja tinc un problema. No em facis això, avui no, Xinita!! I com que la corda no arribava a terra vaig tornar a sortir per d'alt jo, xinita i el farcell de parabolts. Recullo trastes sense deixar quasi rastre del fiasco.

Quin cop tan dur, ja era previsible que molt no duararia però al segon dia i va petar per totes bandes per ananr directament a la UVI. Avia'm si se'n surt la pobre!

I recient sortideta del taller tornem al lio, una segona vegada els dos mano a mano. I aquesta vegada torna al nivell d'aquell primer dia, fins a finiquitar la feina i deixar equipadet el Komanado entrecot.




No és amor de madre, però quin viot que ha sortit. De les vies de gama alta del sector. En total són 38 metres, amb 16 seguros. Inici amb un bloquillo de dos xapes. Una zona tranqui per ananr a buscar un tram mig fisurat i comença la part més vertical amb tot tipous de passitos. Una barra de descans i un altre bloquillo per plantar-se al tram final sobre pilotes montserratines.

La vaig donar un parell de pegues resolent els passos i ja l'he deixat blanqueta i a l'espera de la primera munidal. Seràs tú el primer ascencionista?

PD.- A tots el del komando, jo ja he fet la meva part. Ara és ella la que us espera!

6 comentarios:

DOMÈNEC GARCIA dijo...

Aquí 1/4 del Komando, el districte Lleidatà, pos s'hi haurà d'anar no?, a probar-la vull dir, a probar-la i a fer-la...... Robertus, que sortirà aprox?......a mi si m'adormiu posant-me pastilles a la veguda, ja sabeu que hem podeu portar on volgueu....Saluuut

robert dijo...

Pues entre 7b+ i 7c (al igual que la Maynifica dels exploradors, je, je..). Pero per a l'hivern sols està al solet bo fins a les 14h. O sigui que un dia quedem d'horeta al bruc i anem a catar-la. I després, en el mateix vermell hi ha, altres vies al solet per la tarda. El dia abans de baixar però que no te den de beber, je, je...

Piju dijo...

bona mur!...sona interessant.
no hi passava una via d'artifo?
ja piaras com queda de grau!

Anónimo dijo...

fiera ahir vaig estar currant a la komando entrecot, fent currillo de neteja i molt raspall, al segon pegue s'em va trencar un canto i no vaig poder lluitar el rotpunkt (el pas surt però més duret), però crec que serà 7c, una mica més durilla que la sidonie. en tot cas felicitats pel viote,

chavales ja està neteta i blanqueta, llesta per la first ascent, animeu-vos perquè serà de les bones del vermell

oscar

Anónimo dijo...

la via molt guapa, eh! felicitats pel curro......

el mosquetó de la R no tan guapo......és que si no critiquessim no escalariém.

robert dijo...

Qui ets anònim desconegut? Has encadenat la komando? Avia'm si et mulles opinant sobre el grau, que això si que dóna molt de joc a criticar...