jueves, 29 de enero de 2009

King of the road

Aqui el teniu, el genui, l'autèntic: el Rei de la Carretera.

I els que no vivim a la neu i l'hem d'anar a buscar, som els teus fans!!

Dimarts pujo motivat a Andorra a seguir completant el nou equip d'esqui de muntanya de competició i a fer una estona de pells. Al final s'hem queden els esquís a la tenda per ajustar la mida de les fixacions per les meves flamants F1. Així, doncs, i davant l'estrés que suposa Andorra, marxo i vaig de nou a Aransa. Dos dies abans hi havia estat e motiu de la Traça Muga. Em llogo el material, forfait gratis pel llibre "100 anys.." i debut en esquí nòrdic. El circuit va per dins el bosc però no hi ha massa kms marcats. Així que primer m'estic una estona descobrint l'estació i la tècnica del clàssic. La veritat és que s'assembla bastant a l'esquí de muntanya però al lliscar més és fa una passa més llarga. Després faig un parell de voltes més ràpides i cap a casa. Ja tinc el terreno preparat...
Dimecres ans ajuntem amb l'Albert Cantenys i anem a Tuixent.

Aqui teniu la foto dels senglars montserratins:


Avui ja és el segon dia i la cosa va una mica millor. Les pistes de Tuixent tenen més kms marcats i permeten voltes més llargues i distretes. Al matí fem dos hores i mitja de clàssic i per la tarda una hora de patinador. L'estil patinador és molt dur i a les costes anem de cul. Per sort anem a lapista del Mig que és molt plana i allà podem fer una estona seguida. Així una vegada rebentats donem per acabat un bon dia d'entreno.

No hay comentarios: