lunes, 26 de enero de 2009

TRAÇA MUGA

Aquesta cursa tampoc existia a la meva época, i em va proposar el Toni d'anar-hi. El seu company habitual està liat amb les opos de sargent. A la feina em deixen sortir abans i així ens hi personarem un equipillo de bombertitos. Aqui ja hi ha un altra ambient, ja no surto de primera línia. Més aviat de la cua del pelotón. L'arribada a Aransa ha estat una mica estressant, ja que em tingut problemes amb la carretera d'accés i la gent va més ràpid per la cursa que posant les cadenes al cotxe! Al final, 5 minuts abans de la sortida, ens trobem amb el Toni, em pasa el dorsal, uns grampons que no em van i cap a la sortida. Avui no es veu tan nivell com l'altre dia però si que hi ha molt gent (70 equips amb esquís i 200 raketeistes).


Ens avien per les pistes d'esquí de fons i això permet que tothom trobi el seu ritme. Entrem al bosc que està preciós. Avui no estic per tirar coets ja que el temporal de vent del dia anterior em va tenir tota la guàrida pel carrer fent l'indio. I sense dormir coxte i cap Aransa. El Toni tampoc està massa fi però per sort fa un dia ideal per la pràctica de l'esquí de muntanya. El recorregut final té 1180 metres de desnivell, amb una bonica canal de pujada amb grampons i una altra de baixada on les passo putes. Tinc que anar a esquiar de pista per agafar soltura amb les baixades i aquests esquís curts que sinó vaig de cul.

No hay comentarios: