domingo, 8 de marzo de 2009

CURSA DE LA LLUNA (Cronoescalada al Puigmal amb esquís)

Finalment em decanto per participar en aquesta nova cursa organitzada pel Pere Bonet, un clàssic del CEC, que segur que esdevindrà una obligada del calendari. Pel seu preu molt competitiu, accesibilitat, recompenses i pel fet de ser nocturna.

Quins són els motius de l'elecció? Pues que el punt de sortida és a Ribes, on anavem a passar el finde amb la family i no gastava tot un fnde de permís per anar por ay!
A més totes les fieres estan pensant amb la Pierra o al Campionat de Catalunya de l'especialitat, i és el moment del cazarecompensas...:



Però sols arribar a Ribes ja veig que no sóc l'únic i em trobo a la Gemma Arró i l'Albert Martí amb qui pujo al tren. Al tren m'entero que l'Albert no corre amb la qual cosa guanyo un lloc, però al mateix moment parem a Queralbs on puja al tren l'Agustí Roc, i el torno a perdre.

El dia està despejat tot i ser molt ventós però per telèfon m'han dit que es faria la cursa. Així que es segueix el programa al peu de la lletra.

Ens avien amb cert vent a uns 90 corredors, populars majorment:


Ja sols sortir per la pista del Finestrelles ja veig que no hi ha massa rivals. Surt el Joan Cardona fet una bèstia colze a colze amb l'Agustí. Jo dos metres per darrera per anar controlant la posició que avui hi ha recompenses. Però al final de l'esprint el Cardona em cedeix el segon lloc. Intento seguir a l'Agustí una mica però ràpidament desapareix enmig de la foscor. Just darrera meu un grup de tres frontals esperant el meu defalliment. Nó sé qui són però el primer porta un frontal de categoria. Més amunt el trio perseguidor es queda amb una sola unitat. I aquest ha estat el guió de la meva cursa fins 50 metres sota el cim del Puigmal on estava l'arribada degut al vent terrible del cim. Quin estrés més gran tota l'estona pensant que em pillaven i a més amb el meu frontalillo de leds no veia ni les banderoles del recorregut. Però al final 2on de la general i 150 euritos a la saca. Baixem sota una forta ventada i amb la bonica estampa dels frontals acabant de pujar al Puigmal.

Més tard, durant el sopar, tot s'entén, el tercer era la Gemma Arró, quart el clàssic Jordi Barrancos i cinqué el Toni Massagué. Cal puntualitzar que tant l'Agustí com el Toni havien fet al matí la crono d'Andorra.

I totes aquestes aventures per 15 euritos d'inscripció que incloia el cremallera i el sopar. Així doncs, adéu siau i fins l'any que ve que amb les fieres ja serà una altra cosa!

No hay comentarios: