viernes, 27 de marzo de 2009

Bastiments

Nous episodis d'entreno en aquest tram final de la temporada:

Dimarts, amb un dia més aviat fred i una neu lliscadora i dureta vaig anar a la Masella pel Coll de Pal. Primer un calentament, després vaig sortir a tope des de baix i vaig establir una nova marca personal a la Tossa en 50'43''. Hip, hip, huuurra!!! Rebaixant la marca del dia que seguint el Zig Zig vaig aconseguir baixar de la hora!

Dijous vaig quedar amb el Feixas per anar a Vallter al Ripollés. Feia molts anys que no venia a esquiar a aquesta zona i em feia certa gràcia a més de poder tatxar el forfait del "100 anys..". Vaig flipar amb les obres de la carretera C17 on vaig contar fins a 8 trams bàlissats amb cons per obres de tot tiups, desde Montcada fins passat Sant Quirze.
Ens equipem i fem el clàssic Bastiments autèntic rei i senyor de la zona. La neu més aviat dureta i ja justeta en algun tram. Inclús s'havia de passar alguna tram per la gespa en la zona del Coll de la Marrana. Adelantem bastanta gent, uns a peu, amb raquetes i d'altres amb esquís. Jo inclús torno a baixar l´últim tram de pala per evita gelar-me al cim on bufa vent i ajuntar-me amb el Feixas que porta un material amb sobrepes. Al final el Feixas fa la seva marca personal d'ascens, tot i el material robust i no massa tecnificat per compes.

Aqui teniu la foto que va fer-nos al cim un raketero curtit que anava amb calça curta:


Ara s'està forjant un equipillo entre ell i el Toni que poden estar molt a la par, veure'm si debuten a Conangles.

Baixem fins al cotxe, on el Feixas s'equipa de pistero i jo faig un rato més de pells. Ens trobem a la part alta de l'estació i anem a fer pistes. Total que amb una hora de pistes dono per amortitzat el forfait gratis, ja que sols hi ha pistes balves i a més amb neu priamvera.

No hay comentarios: