domingo, 28 de marzo de 2010

POCA TRAÇA, descalificat de nou

Torna a haver-hi canvis de darrera hora en equips importants i això repercuteix a diversos corredors. La hòstia comença desde d'alt i va baixant, poc a poc, provocant "emparellaments de fortuna" per homogenitzar al màxim els equips. Al final falta un corredor per completar l'equip "E (el més folklòric)" de la Selecció Catalana per aquesta cursa que és el Campionat d'Espanya per equips. Em truquen per avia'm si em pot interessar, solvento el compromís que tenia amb un altre company, i a la feina. Fem equip amb el Guilla amb qui em trobo a Queralbs. O sigui que 11 anys després torno com a "reserva tapa forats" a la sele ni que sigui per un dia. Avia'm si em surt un partit digne per gunayar més minutillos, je, je..




Bon dia a Núria, poca neu i bastanta participació. Ens espera un recorregut amb 4 pujades amb dos trams a peu i un canalota amb grampons amb un total de 1700 metres positius. Sortim i ben aviat tothom agafa el seu lloc. El Guilla va uns metres per davant meu, m'ajuda en el canvi i enfilem la primera baixadeta. I al seu segon gir sense anar a una gran velocitat li peta l'ski. Caiguda i l'esquí que baixa serra avall. Em llenço a per ell, però per poc, se m'escapa. Els del control tampoc el poden aturar. Miro quins esquís hi ha en el canvi però malhaurademant sols hi ha fritschis robustes. Cap solució possible, retirada. Per sort el Guilla ha sortit indemne i arriba a peu al canvi mentre una noia li ha recollit l'ski metres més avall. "Quina mala pata" estem a tocar de Núria i el Guilla m'anima a seguir el recorregut. Amb tota aquesta historia han passat tres equips i algun minutillo. Posso pells i descalificat continuo la cursa. He perdut la tensió de cursa i estic una mica ensopidot però en atrapar al Palacios em torno a motivar i mantinc una bonica pugna amb aquest equip fins al final. A la darrera baixada, al igual que l'any passat descalificat, el torno a guanyar a la mateixa meta que es correspon amb un 11è lloc moral i l´últim real!

No hay comentarios: