domingo, 17 de enero de 2010

V CRONONIU

Hem anat amb en Feixas a aquesta cursa per les pistes de la Molina i la Masella que repeteix com a Campionat de Catalunya de Cronoescalada i a més de Bombers i Polícies.

Ens han aviat a les 3:40 amb les pistes encara obertes. Així no ha calgut ni el frontal i hem pogut fer el descens de dia:


Aquest fet és molt d'agraïr que ja patim prou durant la cursa.

A la sortida bastant ambient però han faltat uns quants superguerrers de casa nostra que s'ha suplit amb un bon desembarcament andorrà. La majoria dels grans absents estaven en altres compes, principalment a Cauterets.

La sortida no m'ha impressionat tant! Clar que no he estat tan agoserrat de sortir de primera línia que ja vaig fer prou tap l'any passat. Però crec que tothom era conscient de que amb el llarg tram de pista que teníem per davant fins al primer possible punt conflictiu tampoc calia fer esprints suicïdes per agafar llocs. Total que sense més contratemps ens trobem els poc més de 100 participants buscant la marxeta bona. El recorregut buscava molts trams plans on els lliscadors hauran disfrutat. Després hi havia unes zetes on he pogut tornar a empalmar amb la meva grupeta que m'havien deixat en les planúries. He atrapat al David Sala amb el qual hem fet un bon esprint per la 29 posició. Que al final he aconseguit amb un crit de "MEVA". Així doncs, al final una altra vegada sort dels pals que en arribar no m'agunatava ni de peu. L'any passat va ser amb el Toni per fer el 40 i enguany amb el David pel 29. Així content per evidenciar certa millora d'una temporada a l'altra i esperant les curses més "guerrilleres".

El diumenge matí seguim amb el curs d'esquí de la Laia que s'ho està passant teta. I ara ja li posen un peto amb la "L" de practiques:



La Imma es motiva per fer un parell de pujades per les pistes i jo cap el Puigmal. Així després d'un mes i mig de temporada aconsegueixo el meu primer cim tot i que em costa lo seu. La neu, típic d'aquestes contrades, està molt dura amb risc de relliscar serra avall. I per baixar també guarra pq hi ha moltes ones d'acumulacions de neu degut el vent. Total que baixem els tres contents amb les nostres respectives activitats tot i que el dia no ha estat massa bonic.

1 comentario:

Anónimo dijo...

La puta! 3r en un cros són "palabras mayores", e! Felicitats!

Salut!
(i no entreneu tant, joder!)