sábado, 1 de agosto de 2009

Tancat per vacances

Per fi han arribat les "merecidas vacaciones" i aprofitarem per anar a Menorca quinze dies a la platgeta i piscineta. Ja s'ha acabat el Campus d'estiu i la guarderia, i ara estem sols davant el peligro amb la Laia i l'Ares boges per tragar aigua.

Per despedir la temporada escalatòria que millor que superar el clàssic triplet (o sigui tres dies seguits a roca) amb un bon póker (o sigui quatre dies seguits a roca)!

1) Tot va començar amb l'Oscar a les Guilleumes on ell va provar la Xilum i jo em vaig dedicar a tatxar vies a vista molt bones que no coneixia. Ja no volia provar res dur que ja tinc massa projects per totes bandes i la memoria no dóna tant de si. Entre la recolecta la Zombie 7b i la de la seva dreta 7a+.

2) Va continuar amb la primera afternoon session de la temporada a Sant Llorenç amb l'Oscar i amb l'Espinosa (home de la Valentin) on vam estar a la Placa de l'Heura escalant a vista. Quina fresqueta més bona i nosaltres passant calors pels matins, pobres papis!!! A destacar L'enze 7b i la seva veïna més dura Solitud 7b. Després anem a la Paret Gran on l'Oscar flota per la Fenaskistiskopi 7c. A mi, tal i com la recordaba d'un tope rope anterior, la trobo dura i guapa. Calen quatre parades i marxo amb agulletes!

3) Matinal tranquila amb companys de feina (Carlos, Gelardo, Fernando, Culebras i Paco) per la Cova de l'Arcada on la calda causa estralls. Estic cansadot de la tarda anterior però per sort tinc un pegue bo aprobant a vista la Queda usted suspendido 7b. Millor anem a la pisci del poble on s'està estupendo empaitant les peques amunt i avall!

4) Aprofitant fins a l´últim dia, tornem a aprofitar les tardes de Sant Llorenç amb el Sellares a la Paret Gran. Una penya de Girona ens recomana la Reina Abeja 7b que la tenen muntada. A vista caic petat en el crux però encadeno al segon. Després anem a la Fenaskistiskopi 7c per fer alguna coseta més i marxar ben petat de vacacions. Vaig pujant millor que l'altre dia ressolent la part dura i podent reposar en els descansillos. I després d'una épica batalla arribo a la reunió esgotat però super content per l'encadene. Ja tinc la primera de les tres maries "setce" que déiem amb l'Oscar que els bons curriculums han de tenir. Les altres dos: la No hi ha límit i la Crucifiction. Però aquestes dos hauran de seguir esperant que aquesta temporada estaven molt rebotoses...

Bon vacances als que les tingueu i els altres no us hi canseu!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

felicitats per la Fenaskitiskopi, has fet una bona tachada de vies de curriculum.oscar

robert dijo...

Gràcies, jo sols segueixo els camins dels senseis del lugar...je,je
Ja torno a estar per aqui, avia'm si unim forces per derrotar alguna anchoa de finals de temporada, abans que torni a les guerres amb el Bernabe!!!