viernes, 8 de mayo de 2009

Trobada miguelitos grimpaires per Gelida


El MIGUELITO, és un bomber jubilat. Però no ha estat un company qualsevol, és un d'aquells que ha aconseguit esdevenir una autèntica llegenda. És més, ha donat nom a un adjectiu molt particular i exclusiu dins del cercle bomberil. S'utilitza pràcticament per tot, de forma crítica i a la vegada simpàtica. D'anècdotes seves n'he sentit unes quantes i de tota índole. Jo una dia el vaig conèixer en un servei per la Zona Franca i ens va regalar uns quants carmels caducats, va ser un gran satisfació poder associar-li una cara al primer, a l'autèntic i genui MIGUELITO. En fi que a l'empresa, ni sóm uns quants de Miguelitos...

Pues la trobada ha consistit en intentar rebentar el pàrquing de Gelida a base de furgos. Com no ho hem aconseguit hem pujat a les parets a tibar-li. Jo m'emparello amb el Sellares, quedant-nos a la primera Placa mentre el gruix del desplegament anava a zones més "humanes". Poster, en total erem uns 15. Hem escalat mentre hem estat a l'ombra ja que a la que ha donat el sol em quedat socarrimats. Quina calda, cal buscar les ombres! El Carlos ha tirat unes quantes fotos mentre amb el Sellares coleccionavem 7a's. Aquestes vies són molt semblants entre elles, amb un pas de bloc i conti més facileta. A més, coneixem bastant les vies i això ens permet anar força ràpid.


Ara ja s'han tornat més humans els 7a's, que m'havia espantat i tot de lo cars que estaven darrerament!
El Sellares m'ha castigat aguantant el ritme que he imposat. Inclus, ha encadenat un 7a+, on jo ja he fallat arrebentat. Ha aconseguit l'encadene de 5 vies de 7a/+ mostrant la seva actuació més brillant del darrers temps i una magnífica projecció per aquesta temporada. Els seus entrenos secrets li estant donant fruits i ja té al personal acollonits...

No hay comentarios: