miércoles, 26 de noviembre de 2008

Redescobriment del Ripollès


Ha plogut molt des de que vaig equipar les meves primeres vies d'esportiva en el sector de Vilamanya a la Vall de Ribes. Eren altres temps, feiem anar un spitador artesanal del Vigo i spits del 8. Ens depenjàvem dels boixos sense manies i a picar com a bèsties. Arribar a la paret era una aventura. De la Colla de Ribes que pujàvem a les parets amb bicis i Rieju's ja quasi tots han penjat les cordes i es dediquen a altres menesters. Per sort i amb la publicació de la Guia d'escalada del Ripollès he anat redescobrint sectors d'esportiva que anys enrera havia visitat amb altres mentalitats.

Dijous pujo al Clot de l'Espasa amb l'Oscar, l'Edgar i el Lluis. Després d'un parell de dies de supercompensació tinc el dia alineat i trec a vista la Paxamama 7b i al segon pegue del dia El roc a la faixa 7c . Aquest sector no té desperdici i ara ja controlem la drecera per pujar a peu de manera més ràpida. Vies de molta continuïtat i calitat.

El cap de setmana vem pujar amb la family a Ribes.
Dissabte vem pujar a la Pista Llarga a jugar amb la neu on la Laia va fer els primers pinitos amb un trineu meu que tot i veure's molt antic donava el pego. L'Ares s'ho mirava amb cara rara potser per lo rígida que va quedar amb el traje de neu nou. També ens vem currar un ninot de neu. El diumenge matí amb en Feixas vem escalar a les Saleretes. Genial i fantàstic. Sol, bones vies i encadene: el Pacte antisida 7b a vista després d'una bona batalla de les meves. Una colla de Ripoll veient el fart de bufar i renegar ja em veien saltant però al final quatre lances amb una mica d'ofici i cap a la saca.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

cagundeu sembla que siguis un vell...que si aquells temps anaveu am spits del 8, que si boixos ,que si riejus. cuan rebaixis la meva marca de la "autentica montserrat nord" podras començar a parlar d´un passat glorios i fructífer.jeje...vingan, salut!!

Karre dijo...

Hola! Bones el meu nom es Aleix i sóc de Ripoll. Tinc molta amistat amb els germans Martinez, Litri, Font, Toti els coneixes? Bé. la questió es que estem realitzant una nova guia de la Vall de Ribes. Sóm tres equipadors/editors amb una feina feixuga pero distreta... La preg. es oi que tu vares equipar algo al Baell Nord. Ne sentit veus...T'agradaria passar-nos els croquis de les vies per tal d'incloure-ho a la nova guia? Noms, mts, seguros i equipador
Si estas motivat tb pots fer dues linies introductories explicant el sectoret... Estariem molt agraits si ens poguessis fer aquest favor i si tens ganes de venir a escalar a algun dels nous sectors tb te'n informariem. La meva adreça es mantrakrt@gmail.com

Salutacions

Aleix