viernes, 4 de febrero de 2011

V CRONOESCALADA AL FESTIVAL HIVERNAL BOÍ o crono dels rastes

Aquesta si que s'ha convertit en una clàssica que no falta al meu calendari, i és que tot plegat per 0 euros, això sí que ens ho podem permitir!

Madrugón i un nou atac del Kaitor en marxa, per sort m'acompanya el JM un fitxatge de darrera hora, per celebrar la notícia de la setmana: "Vous êtes sour la ligne de départ le prochaine 17 Mars". Així deixem la masella per millor ocasió i enfilem cap a boí, a debutar en la disputa del pernil petit.



Arribem dels últims, però amb el temps just per estar apunt per la sortida. Hi ha 58 aspirats a premi i sols un pernil, un formatge i un xoriç a repartir! Ens avien i ja ben aviat, en plaça xoriçera, em salta l'esquí! Un parell es beneficien d'aquest contratemps per passar. Al cap de no res, perdo l'esquí, merda!! Tinc que retrocedir a recuperar-lo i em creuo amb un de cara. I al no res un altra vegada em salta, però que cony passa aquí? Aixeco el cap i ja s'ha format un cinquet capdavanter dels escollits que se'n van a repartir-se el botí. Per darrera, jo segueixo amb la meva penitència, agafo un ritmet i cada pocs minuts problemes amb les fixacions i la gent que em va atrapant. Llenço tota la ristra d'insults i conjuros de tota mena però el mal no remet. Penso en plegar o anar a buscar els altres esquís al cotxe. Estic desquiciat però no és motiu suicient per tirar la tovallola. I en aquestes que aconsegueixo enllaçar mitja hora seguida que em permet recuperar un lloc. I ja en el tram final de la crono i per les pistes de Boí ja motivat de nou, retallo la distancia en ple murako i deixo a tiro a un altre. Però, avui definitivament no és el meu dia, i em salta l'esquí un parell de vegades més arribant del tot rallat a meta. Al final el 9è, i a uns deu minuts del JM. EL botí ha quedat de la següent manera, el pernil se'n va cap Andorra amb el Torné, el formatge a la Seu amb el Guillamó i el xoriç (AKA fuet) cap a bcn amb el JM.

Ara a intentar solventar aquest problema i a esperar un nova ocasió per fer una referència més digne que sinó no se m'emporten a Arèches!

No hay comentarios: